2013. július 1., hétfő

Hatszavasok 3.



létezik szerelem első látásra. nincs kérdőjel.

*

rajzolj nekem egy hógömbbe zárt könnycseppet

*

azt álmodtam, együtt álmodtuk egymás álmát

*

először csak aludni szeretnék veled. komolyan.

*

ébren vagyok, próbálok nem rád gondolni

*

elzongorázlak, jobb kézzel szomorúan, ballal álmodozóan

*

fázom. felöltözöm. fázlak. felvennélek. nem vagy.

*

szeretkeznünk sem muszáj. csak ölelj át.

*

álmomba sírlak, ott majd letörlöd könnyeimet

*

az élet végtelen italkínálat. veled végiginnám.

*

a szemedben lévő szomorút együtt elásni

*

neked még a semmit is megbocsátom

*

képeidet nézegetem: így is el-elkapom pillantásomat

*

törj vagy ragassz, de ne várakoztass

*

imádom hangodat, beszélve is szeress néha

*

lehetnénk egymás emlékei. vagy csak: bármik.

*

szerethetnénk egymást. talán sí, talán no.

*

majd később okolhatsz, most viszont szeress


*

csókolj, mint halálraítélt olvassa utolsó könyvét

*

nem „Te” kellesz, hanem a „Mi”

*

cseresznyevirág vagyok. múlj el velem, kedves.

*

ketten együtt tényleg rímtelen vers lennénk?

*

homlokod szelíd ráncai közt szeretnék aludni

*

ma este csak a verseidet viselem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése