2013. november 13., szerda

Alvás? Mi az? Minek?

Jövő hónapban konkrétan 188 órát fogok dolgozni. Tök jó, de legalább januárban lesz rendes fizetésem (de karácsony decemberben van), aztán egy évig megint kuss, kivéve, ha fordul egyet a világom kereke.
Voltam moziban. Néztem Last Vegast, Phillips kapitányt meg Szupercellát. A maguk műfajában mindegyik ötcsillagos volt, úgyhogy ajánlom mindegyiket, de nagyon.
És vettem anyunak, mamának és nővéremnek egy-két apróságot karácsonyra.
Végre megint olvasok. Vagyis rendesen és nem két oldalt vagy még annyit sem haladok naponta.
Aztán van egy tök jó projektünk egy mollyal, amiről nemsokára részletesebben is lesz szó. Remélhetőleg minden klappolni fog (naná!) és akkor nagyon nagy jóság lesz, ezt elhihetitek. ;)
Meg nekem vannak egyéb terveim is, hogy üssem majd el az elkövetkezendő és eljövendő pihenőnapjaimat, de egyelőre csak kérdőjelesen.
Ma pedig voltam postán, öt borítékot adtam fel, négyet folyóiratnak, egyet kiadónak. Jövő hónapban foly. köv., mert muszáj. Bár nem árulok párnahuzatokat a saját idézeteimmel, úgyhogy hátránnyal indulok.
Pénteken pedig Országos Slam Poetry Bajnokság! Jippikájé! Női probléma: mit vegyek fel...
És nemsokára Kolorban fellépés, utána molyszülinap és december és hajtás. Meg egy IV. Moly Slam Poetry, amire gyertek. És megyek haza is!:) Karácsony!:) Család! Macskák! Kaja!
Holnap Thor éjféli premier, amin ott leszek! Utána meg 11 óra meló. Mert az élet szép!
Közben kellene alkotnom is, de kevés az ihlet. Mindenhez. Néha elfogy az erő és hiábavalónak érzem az egészet. Mit akarok én, hát ki vagyok én? Nem vagyok Oravecz Coelho, hogy gondolom, hogy bárkit is érdekelnék? A szívem is csak egyre kérgesebb, mert olyan kurva válogatós vagyok. Te meg továbbra is vagy-vagy: foglalt, vak, hülye, buzi. De ha egyszer másképp nem megy? Meg nem is akarom. Na. Szóval ma megint egy plüssel fogok aludni meg valószínűleg életem végéig, de azért az élet szép,. Valakinek még plüsse sincs. És fél egykor nekiállok becsavarni a hajamat. Gratulálok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése