2013. december 28., szombat

komolyan

semmi baj.
komolyan.
a világnak szomorúságszörnyekre is szüksége van.
ha te boldog vagy, én is az vagyok
de tényleg

"Majd még keményebben dolgozom." hogy ne legyen időm miattad sírnom

majd azzal vigasztalom magam: úgysem működött volna
meg
jó ismerősödnek lenni is több, mint elég

"...az élet nem tisztességes."

de te legalább boldog vagy

én meg feljelentkezem mosolyszemináriumra

28 év alatt megtanulhattam volna, hogy nekem nem osztottak szerelemlapot 
alkalmatlan vagyok

"...mindig sóvárgunk és sosem kapjuk megamit akarunk. Lehet, hogy csak ennyit viszünk magunkkal, amikor kilépünk az életből és belépünk a halálba. Sovány vigasz, de még ez is jobb a semminél."

vitatkozhatnánk
de nem lenne értelme

aztán az is lehet, hogy rosszul értettem félre, de mindegy
konkrétan
leszarom 
az 
egészet

többet nem tudok

:)













3 megjegyzés:

  1. Ciccnyog! Olyan nincs, hogy nem osztottak lapot! Csak olyan, hogy ez még nem a te köröd, nem a megfelelő leosztás! De kitartónak kell lenni! És lapot húzni 19-re! És ha veszítesz, akkor is tudd, hogy TE teljes értékű, egyszeri, megismételhetetlen, kreatív, érzékeny, csodálatos ember vagy, aki nélkül szürkébb lenne ez a kék bolygó. Naszóvalérted... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem... és köszönöm. :)

      Törlés
    2. Marja a szívem a bánat... pedig igazán nem is ismersz, mégis, mintha a gondolataimból írnál. Amikor már minden lehetőséget végigjátszottál, úgy érzed, te (én) megtettél(em) mindent és még sem akar jobb lenni.
      De azért se adom, adjuk fel! Kérek a 19-re...
      ettől csak jobb lehet!
      Nagyon boldog, békés-szerencsés, szebb évet Kedves Ciccnyog!

      Törlés