2013. augusztus 16., péntek

"Csajszi a Nyugati térről"

Srácok a Nyugati térről. Ugyebár. Költők, slammerek, zenészek. Fenegyerekek. Fiatal, kortárs személyek, személyiségek. Megközelíthetőek, jó arcok. Tudnak valamit. De azt nagyon.

És én?

Szomorúságszörny, molyslammerina, próbálkozó slammer, költő. A moly tetovált lánya. Amúgy meg könyvkereskedelmi topmanager és irodalmi szaktanácsadó.

Na jó.

Eladó. De könyvesbolti. Nem ám nem. Meg mellékesen könyvtároskisasszony. Bár minek.

A magyar nyelv használója, néha barbár módon, ezen kívül majdholnaptólvégreténylegnekiállokújramegtanulnia spanyol nyelv és valamikortudtameztisfrissítenikellenevégre német nyelv ismerője.

Zenész. Szeretek hallgatni, zongorához közöm 3 év, annak is több, mint 15 éve, lassan 20 is lesz. Egy 193 km-re lévő szintetizátor, ami ha végre felkerül, talán megtanít újra játszani, bővíteni az 5> számból álló repertoáromat.

(Moly)slammerina. Mert olyan bárki lehet. Lófaszt. Azért próbálkozom. Mert máshogy nem megy. Én legalább megpróbálom.

Költő. Ráadásul kortárs. Valakinek tetszik. Valaki a bőrén hord. Más lelkesedik, még más rajong és lájkolnak csillagoznak újabb mások. Akkor valami csak lehet. Mégis.

Ez most egy ilyen. Egy én.

Egy szomorúságszörny, aki szeretne valaki, a fenti valaki lenni. De egyelőre inkább egy lelkes, átlagos fűszál a réten, aki virágot szeretne. Vagy inkább egy ISBN számot, és azt, hogy úgy hivatkozzanak rá, mint a csajra a Nyugati térről.

Szar lehet nem tudni mit írni majd a belső borítóra? Who the f...

Csak én. Nem elég? Olvass (vagy felolvasok én), és akkor megtudod, ki vagyok. Vagyis, te döntheted el, ki legyek. Szerintem így a legjobb. Komolyan.

Talán lesz is lehetőségem. Én mindenesetre megpróbálom. És mellette minden egyebet is. De tényleg.

Mit veszíthetek?

Max. kiderül, mégsem vagyok olyan értékes, érdekes. Akkor majd szar lesz, de túlélem és kezdem elölről.


2 megjegyzés:

  1. Ez jutott most eszembe erről, különösen az utolsó sort ajánlom. http://vilaganyam.hu/2013/06/14/psyche-koltocsufoloja

    VálaszTörlés