2013. augusztus 25., vasárnap

Augusztus 25. - napi jóságok

- ma van Tim Burton születésnapja, szeretem-rendező
- sokáig aludtam, tényleg sokáig
- ettem vajas-mézes kiflit
- táncoltam
- kaptam pozitív visszajelzést a kéziratomról hasznos tanácsokkal kiegészítve, köszönöm
- válaszoltál, örültem, ugyan nem privátban és magánügy kapcsán, de legalább egy fél percig boldog voltam
- este meditáltam - nagy Buddha szobor és előtte egy mini, alatta titkokkal, két nagyobb mécses kétoldalt és japán, instrumentális zene, mellé meleg, citromos zöld tea mézzel, beszéltem, kértem, kicsit kikapcsoltam és megtisztítottam a gondolataimat, jólesett, ezt minden este meg kellene tenni, illóolajjal kiegészítve vagy füstölővel és közvetlenül lefekvés előtt, úgy talán még jobb lenne
- rólad is álmodoztam közben, de nem írom le, mit, mert elpirulok
- hosszú ideje először volt újra jó egyedül lenni, jó érzés volt nem gondolni semmire, nem foglalkozni a világgal, a szürke napokkal, a gondokkal
- az imént vittem ki egy pókot és hatalmas volt és nem pánikoltam, hanem pohárba tettem és szabadon engedtem, ennyit a nyugodt szívműködésről
-  talán azért is szeretnélek téged, mert veled jól lehetne együtt hallgatni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése