2014. május 27., kedd

az az sz betűs szó

sokszor mondanám, de nem jön
félek
az olyan visszavonhatatlan, végérvényesen azt jelentené, hogy boldog vagyok
van, hogy bizonytalan vagyok, mi van, ha csak azért érzem, mert már annyira szükségem van rá, hogy érezzem
szükségem van arra, hogy más is engem...
különben is, mit jelent egyáltalán a szó?
hogy jó veled? hogy megbízom benned? ott leszek melletted? akkor is, ha rossz vagy?
jó veled
megbízom benned
ott leszek melletted
akkor is, ha rossz vagy
akkor ez már majdnem, nem igaz?
vagy teljesen?
aztán beszélgetünk interneten keresztül és késztetést érzek, hogy leírjam és elküldjem
de hát csak nem mondhatom először ott ki
vagyis hát írnám
az milyen már
marad a szívecske, az meg nem ugyanolyan
és akkor várom a személyes találkozást, meg az alkalmat, amikor végre kimondhatom
amikor végre ki tudom mondani
mert megbeszéltem már magammal, hogy azért mégis
azt hiszem
mert érzek valamit, ami új, de ismerős régről
csak másmilyen picit
szebb és jobb
talán nem lesz fájdalmas utána, ha kimondtam
mint történt már néhányszor
mert a remény, mint tudjuk, jó dolog
és van más is, ami nagyon jó
érzem
ott van, ott csücsül a nyelvemen már egy ideje
csak elhinni nem merem
meg félek, de ezt már mondtam
elkoptatni sem szeretném
az sem biztos, hogy menni fog a közeljövőben
de fontos vagy nekem
légy türelmes, kérlek
de szeretném, ha tudnád, hogy ettől még igen
nagyon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése