2013. október 9., szerda

Depiből a lendületbe

Szóval
a slam bajnokság az úgy megvolt
jó volt
ugyan nagyon izgultam, meg az első pár sornál nem sikerült túl intim kapcsolatba kerülnöm a mikrofonnal de aztán csak meglett a hangom, meg a nevetés és a taps is a végén
egy konferanszié Zeek-ölelésről nem is beszélve
az SM-féle tapsot és dicséretet meg már meg sem említem
ja meg azt sem, hogy a végén a szakmai zsűri is odamondta, hogy milyen jóféle, dögös volt az előadásom
meg hát jöttek a molyok és szurkoltak, utána meg ettünk én-féle sport-szelet tortát, amit csináltam szülinapos Galádvízilónak
és Bélával aludtam, de nagyon
aztán a 3 napos depi, érted, hetek óta erre készültem, ezzel keltem, ezzel feküdtem, tudod, mint amikor órákig baszakodsz a 3 fogással, amit aztán 20 perc alatt bezabál a család. na, pont ilyen.
valahol csalódott voltam, valahol elégedett.
ahhoz képest, hogy egész életemben rettegtem attól, hogy emberek, idegen emberek elé kiálljak és csak két összefüggő mondatot elmondjak, ahhoz képest istennő voltam
mit meg nem tesznek a nők egy pasiért
aztán persze rájönnek, hogy magukért csinálták
főleg
és akkor az üresség, hogy most hogyan tovább
aztán az ember végül mindig összeszedi magát és újra beleveti magát rövid kis élete folyamába
szóval
van itt olyan
hogy kézirattöredék egy újabb kiadónak, néhány szöveg egy folyóiratnak
egy újabb blog ötlete (mert nincs elég, természetesen)
jelentkezés havi slam klubba
egy titkos projekt, ami inkább poén, de majd meglátjuk
holnap Pepita Ofélia, szappanoperál egy hagyományos költő
pénteken postázom a fentebb említettek kapcsán, megveszem hazának a jegyemet
jövő héten otthonotthon
utána molyos tánci
meg lesz majd moly slam, meg szülinapi buli meg gofris szülinapi party is
mert zajlik az élet, molynak lenni jó
a melónapokat így jegyzem
most lemegy ez a két nap, és aztán molyos tali
egy nap, de cserébe holnap tánci
ugyan most három nap, de túlélem, mert utána molyokkal lehetek, ez lesz meg az lesz
és szeretnék újra tanulni, találtam valami jót, bár ahhoz még ki kell találni, honnan ások elő annyi pénzt, ha sem, akkor így jártam
szóval ilyenek
meg mások
és meg lettem hívva sütire és az jó
és lesz még molyszüli is, meg slam döntő novemberben, már azért is érdemes kitartani
vagy mondjuk az új Setét Torony kötetért
meg hát jövő héten megnyomorgathatom a két káccémat
és ez most ilyen lett
de inkább egy ilyen
valami
mint a
semmi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése