2013. október 19., szombat

Sweet home, ajándék, halloween, slam meg slam és Yiruma

Napok, lassan hetek óta Yiruma lázban égek. Annyira gyönyörűek. De komolyan.

Most hallgasd:
http://www.youtube.com/watch?v=F-4wUfZD6oc
ez meg aztán:
http://www.youtube.com/watch?v=99GyFmnH59s

már lementettem a piano tutorialokat, otthon pedig volt egy kis időm gyakorolgatni, a River Flows jobb kezének eleje már egész jól megy

öregszem, az ember nem hallgat csak úgy egyetlen szál zongorát vagy épp komolyzenét, szimfonikus zenekart, mert az nem járja (ezért a mai Yiruma adag előtt volt Avicii meg Lana del Rey és Lady Gaga is, csak az egyensúly végett, de kellene egy kis Bon Jovi meg Scorpions is, mert az előzőek ugyan jók, de nem zenék)

otthonotthon minden rendben, örültek, kaptam kaját, meg csini pulcsit szülinapomra, meg mindenféle hasznos cuccot, mint pl. hajlakk és szempillaspirál (nővéremnek fantasztikus érzéke van ahhoz, hogy olyat vegyen, ami épp kifogyóban van, na jó, a spirál már egy ideje elfogyott, a hajlakkot viszont már csak vészhelyzetekre tartogattam)
anyu csinált grillázstekercset meg grillázstortát (az egy nagyon-nagy jóság, én mondom), volt 28 szál gyertyám (amiket én szúrkáltam fel), jöttek volt majdnemapósék is felköszönteni, ittam pezsgőt borral (igen, ezt így egyben), előtte este meg lehúztam a náthámra egy kis pálinkát, ami konkrétan végigégette a torkomat, de legalább másnapra újra éreztem az ízeket
és makkáztam is, természetesen

egy csomóan felköszöntöttek, de gondolom, csak udvariasságból, meg hát kiírta a facebook, a névnapom pont emiatt valahogy nem volt ekkora siker (szeptemberben volt, oda se)
nem vagyok az az ünneplős fajta amúgy, de vannak, akiktől jólesik a köszöntés (jólesne)

jövő héten molyos slam (Slamoween), nekem meg továbbra sincs szövegem. egy se, mert hát kettő kell (gratulálok magamnak a nagyszerű ötletért), igaz, alapanyag már van, szóval nincs minden veszve, de legalább most biztosan nem leszek dobogós, viszont igyekszem szexi lenni, Dark Alice-nek gondoltam magam beöltöztetni

meg hát 31-én megyek egy bizonyos Kolorba slammelni, mert ugye csinálni kell a mindent, na oda már megvan a szöveg, egy Margitszigetes délután alatt összedobtam, tegnap pofoztam ugyan rajta, de csak sorrendileg pakolgattam pár sort, szerintem egész ütős lett, már csak meg kell tanulni. meg hát meg kellene tanulni nem félni kiállni az emberek elé és előadni magam bevállalósan, keményen, dögösen, mostaztánmegmutatommagamdeúgydeúgy-osan

és még felbukkanok itt meg ott, barátnős nap is lesz, mozi is, holnap speciel molyos tánci (még nem tudom, mit veszek fel), kreatívkodhatok a boltban, mert kaptunk plusz polcokat, és a szabim ideje alatt a kedves vevők konkrétan széthányták a könyveket, rendezhetem újra az egész gyereksarkot, de hát ezért (is) vagyok ott

Ross-nak ígértem oroszkrém tortát, egyszerű receptet találtam, meglátjuk, hogy sikerül

meg kitaláltam egy tök jó ajándékot magamnak, nem azért írom, hogy most akkor tessék nekem venni (bár tőled épp szívesen fogadnám, de miért is költenél rám, jogos, a bizbaszod még nem adtam oda, most spec azt sem tudom, hol van), hanem mert csak (tiszta Arthur Madsen vagyok magyarázatok tekintetében :D): szóval egy nagyon menő kis notesz, amibe beleírhatom a slam-szerű alkotásaimat

egyébként hoztam fel publikus sakkot, ha valaki szeretne majd valamikor játszani velem :)

viszont a molyok legkiválóbbikaként (nem én mondtam, ő volt) jó ideje nem olvastam és csak kicsit bánt, de azért igyekszem haladni

meg amúgy a sok és meg hát szóval majd viszont szavakkal különösen perverz a kapcsolatom


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése