2015. november 6., péntek

Második lettél, hát ne bánd a slamet

Avagy felsorolni egyszerűbb (legközelebb meg nem várok ennyit két poszt között és akkor még egyszerűbb lesz):

- II. helyezett lettem a 100 szóban Budapest pályázatán: 
https://www.facebook.com/100szobanBudapest/photos/a.540691639416681.1073741840.329888427163671/540691662750012/?type=3&permPage=1
Kaptam mellé finom bort és makogtam valamit a Petőfi TV-nek is. És egy fiatal, kortárs író írt nekem külön e-mailben, hogy mennyire jó lett a szövegem. Szerintem már ezért megérte. :)
- Nem kerültem be a slam döntőbe, a szövegemet nem tudta dekódolni a közönség. Vagy éppen, hogy tudta, ezért nem tetszett nekik. Van ez így.
- Túl vagyunk a harmadik Szóforgatók tematikus felolvasóesten. Jó látni, hogy egyre többen vagyunk, kezd kialakulni egy állandó társaság is. 
- A kéziratra még nem reagáltak, ellenben továbbítottam egy szerzőnek is, hogy pillantson már rá. Most nem tudom, azért nem ír, mert még nem pillantott rá vagy megtette, és még nem tudja, hogyan ne bántson meg. :D
- December 20-án nézem meg az új Star Wars-t, szóval előtte napokon nuku net. A spolier veszélyes dolog.
- Munka még mindig nincs, kezdek aggódni. Sehonnan nem hívnak vissza, bár ezen nem kell meglepődni.
- Lakás sincs. Itt fogunk megfagyni ebben a rákosborzasztói sötét lyukban. :D
- Voltam halloween party-n. Berúgtunk, mint az állat, hajnalig buliztunk. Klassz volt, én gótikus Helena Bonham Carter voltam. Yes! Mikor lesz már farsang?
- Voltam Cserna Bandi könyvbemutatón (sömmi extra, de azért jóság volt), jövő héten meg Babiczky Tibiére megyek (a kötetét majd holnap olvasom el, valami finom tea és sütemény társaságában, nem lehet csak úgy ukkmukkfukk elolvasni).
- Mondtam már, hogy hideg van a lakásban? 
- Van mesés pályázat, küldök arra is néhány történetet.
- Meg összeszedem a mostanában írt verseimet és feldobom ide is. 
- Moly-szülinap lesz november 28-án, nagyon várom már. Csinálok rá sütés nélküli paleo tortát, mert az jó. Előtte azért csinálok egy "próbasütést". Az embernek úgyis szülije lesz.
- Voltam Margó Feszten önkénteskedni, vagányság volt a javából! Volt közönségszámláló bizbaszom is, 2 programon én is tudtam közönség lenni, utána meg kaptam egy csomó könyvet ajándékba. Röviden.
- Fogorvosnál is jártam, az már kevésbé vagányság, de legalább két amalgámos tömést kicseréltek. Meg egy törött fogat is megjavíttattam. Ami amúgy kezd fájni, szerintem hal el az ideg. Úgyhogy nincs kedvem, de muszáj lesz visszamenni. Így is, úgy is fájni fog.
- Amúgy, ha valakinek van üresen álló kis (berendezett) helyisége, ahol 30-50 fő el tud férni, szóljon már. Lenne egy csomó programötletem, csak hely nincsen. Ahol belépőt kérnék, ott fizetni is tudnék. :)
-  Nemsokára Karácsony, még nincs nagy hangulatom, de már rendeltem egy-két apró ajándékot, illetve magam is készítek majd. Viszont ezt tessék megnézni: https://www.youtube.com/watch?v=wuz2ILq4UeA
- Megvettem életem első konyhai mérlegét, örülés van! Öregszem.
- Ja, igen. Megvan a harmadik X. Lassan meg kellene írni hozzá a szokásos szülinapi slamet. Meg feltenni a plasztikmacska blogra. A többi slammel együtt, amit írtam mostanság.
- Az Örsön lehet teljes kiőrlésű pitában kérni a gyrost, gyönyörűség!
- A VegaCity is menő, csak gecire drága.
- Akkor már inkább a Trófea Grill, ahol kétszer is voltunk és degeszre ettük magunkat minden földi és tengeri jóval. Mert megérdemeltük. :)
- Otthon jó volt, unokaöcsém imádja a sulit, a macskáim továbbra is kövérek. Anyu is a kedvemért sütött grillázstekercs tortát, de a kedvemért már nem cserélte le a fehér kristálycukrot. Ki érti ezt? Azért még próbálkozom segíteni nekik, de hát nem engedik (mert inkább elfogadják az újabb felírt gyógyszert, logikus).
- Olvassátok el John Williams Stoner című regényét!
- Felkértek cikkírásra, meglátjuk, hogy lesz időm. Vicces, nem dolgozom, mégsem érek rá. Pedig tudnék miről, kiről írni.
- Azért ha tudtok olyan kiadót, ahol a nagy ünnepi hajrá miatt nincs idő a kávéfőzésre, postázásra, rohangálásra, egyéb kulimunkára, szóljatok nyugodtan! Olcsó vagyok, eladóként hozzászoktam, hogy ne álmodjak arról, hogy hónap végéig kihúzom. :) De most azért jól jönne az a kis plusz. (Most ugye az ember béréből élünk, de ő sem keresi agyon magát.)
- Jelenleg nincs kedvem semmihez, kicsit megkörnyékezett megint a depresszió. Türelmetlen vagyok. Feleslegesnek látom a dolgokat. Minek gürizzek, ha aztán úgysem. Pedig egyetértek a kollégával, aki szerint minimum 5 év, hogy bekerüljek így vagy úgy. Szóval még messze a vége, töretlen lendülettel kellene haladnom tovább, nem foglalkozni azzal, ami nem jött össze, a lényeg, hogy megcsináltam, ott voltam, később ezek is megtérülnek, majd meglátom. Vagy valami.
- Dancsó Péter és a Szakszerűen királyság! Nézzétek, kövessétek! :)
- Szülinapomra kaptam szép cipellőt, úgyhogy ennek is örülés van.
- Kedves meg elvitt a Bíborhegyre (korábban meg megnéztük a Toldiban a Volt egyszer egy vadnyugatot is, az egyik kedvenc filmemet, továbbra is zseniális, aki mást mond, hazudik :)). 
- Az Idén életemben először listát is lassan folytatnom kellene, ne év végén kelljen agyalni.
- Úgy döntöttem, megnézem A kis herceg filmet. Nyilván végig fogom bőgni (a trailer alapján esélyes).
- Most pedig összeszedem magam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése