2015. május 14., csütörtök

Zombivégtelen, avagy már megint

Lassan, de biztosan készül a második moly-antológia, a Magánvégtelen. Lesz hozzá szép könyvjelzőnk is, egyelőre itt lehet szavazni:
http://moly.hu/polcok/hatodik-konyvjelzotervezo-palyazat
Szerintem a mosolygó lány mintás hajjal a legjobb. Nekem az a kedvencem. :)
És lehet fülszöveget is írni nekünk:
http://moly.hu/karcok/528427
Ó, a legfontosabbat el is felejtettem! Lehet előrendelni! :)
http://moly.hu/bejegyzesek/maganvegtelen-elorendeles (ezt a linket lehet mindenfele osztogatni!)
Ha nem vagy regisztrált moly, kérj meg valakit, aki az :), és rendel neked, de végső esetben nekem is írhatsz és leboltoljuk a dolgot. Szerintem nagyon jó lesz! 34 szerzőtől 45 művet válogattunk be, fantasy, dráma, humor, szerelem, halál, amit akartok, minden lesz. Elégedett vagyok az eredménnyel, azt kell mondjam. :)
Van egy projekt, ami miatt még izgulni kell, de bizakodó vagyok, mellette halad a Merítés-díj, ezzel is kell foglalkozni, ugyanúgy, ahogy a havi Merítés rovatommal is, de élvezem, közben kaptam egy jó kis irodalmi felkérést, ez ősztől lesz aktuális, nagyon várom azt is. Hamarosan Könyvhét és Margó Fesztivál és Rájátszás!, de még előtte Törülközőnap, erre is lesz esemény, másodmagammal szervezzük, szerintem gyertek:
http://moly.hu/esemenyek/2015-majus-25-torulkozonap-douglas-adams-tiszteletere
Igen, ez most ilyen reklám helye bejegyzés, de hát nem tehetek róla, hogy vannak és jók, de tényleg! :)
Jövő héten megyek hazahaza is, nővéremnek születésnapja lesz, remélem, hogy anyu, ahogy mindig, most is csinál finom epertortát, verhetetlen benne! :3
Közben van egy csomó pályázat, küldök be mindegyikre, valahol csak kihalásznak, vagy, hogy stílusos legyek, kimerítenek. :) Nyáron jó lenne egy hét alkotói szabadság, mert nagyot álmodik a kicsilány, mégpedig azt, hogy jövőre elsőkönyves szerző lesz a Magvetőnél.
Most megvárom, hogy mindenki jól kinevesse magát. Kész? Oké.
Mellette még nekiállok egy mesekönyvnek, szerintem nagyon cuki és van egy regénykezdemény, amit most már illik folytatni és befejezni.
Ami még mostanában lesz aktuális, az helyszínkeresés a Magánvégtelennek, van pár tipp, majd betipegek mindhez (bocs).
Továbbra sem egyszerű egy ilyen kötetet összehozni, figyelni a segítőkre, az ütemezésre, de megéri.
Fáradt vagyok, nem kicsit. :)
Szóval ez a poszt olyan, amilyen. Tudom, hogy milyen.
Ha szerencsém lesz és a fentiek egyszer munkahelyi kötelességek lesznek, akkor majd megpihenek. Addig azon dolgozom, hogy az előző mondat megvalósulhasson.

1 megjegyzés: