2013. június 30., vasárnap

Hatszavasok 2.


szép se, jó se. de igaz.

*

hajamban ragadt illatod. kifésülheted, de újrakócolod.

*

mint megfordítani lejárt magnókazettát, elfelejtettél szeretni

*

csillagot szedtem. sosem mertem odaadni. visszaengedtem.

*

minden egyes sóhajom üresen visszhangzik szívedben

*

szeretlek közömbösséged ellenére. gyűlöljem áruló szívemet?

*

néha már majdnem sikerül kiábrándulnom belőled

*

majd holnaptól nem szeretlek. mindig holnaptól.

*

szelet nyeltem, talán kifúj téged belőlem

*

hideg tárgy töri szívemet: közönyöd kalapácsa

*

te meg én = nem értelmezhető feladvány

*

közönybe fulladt szívem, míg vártam rád

*

kerestem helyetted mást. neki se kellek.

*

de te sosem kopsz ki belőlem

*

csonkig égettem a tőled kapott gyertyákat



1 megjegyzés: